Brasilien.!

Brasilien.!
Kort Over Brasilien. (:

tirsdag den 19. oktober 2010

Okto-beer-fest.!!




JAAAA.!!! Vi Elsker Oktoberfest..


Eller, okto-beer-fest som vi kalder det her nede sydpå. :D




Ja, hvis i ikke har regnet den ud, så har jeg været til Oktoberfest her i weekenden.
det var super fedt.!

men skal nok lige fotælle om hvordan den startede...


Alle os udvekslingestudenter fra Joinville skulle med Bussen klokken 9.20 til byen 'Blumenau' hvor det bliver holdt oktoberfest hvert år.. Så vi stod på stationen klokken 9 så vi kunne nå at sige farvel til vores familier osv..

Vi sidder så der og venter sammen med Irsyads forældre, da vi lige pludselig så syntes at der var gået lidt for lang tid.. så vi spurgte en medarbejder hvor den bus blev af, og da han svarede kiggede han bare forvirret på os og sagde, 'Jamen den er da allerede kørt'.. Så det var jo skønt, eftersom at den næste bus først kørte klokken 2 om eftermiddagen...

Så vi tog hjem og ventede i Irsyads hus, og gik lidt senere ud og spiste frokost..
Men vi kom så Endelig med bussen og sad der så i to timer, fordi at buschauføren kørte forkert.. Men det gjorde ikke noget, for vi havde det virkelig hyggeligt. :)
Da vi kom ti lBlumenau stod Angela og ventede på os. Hun fortalte os hvem vi skulle bo hos, og med hvilken anden udvekslingsstudent.
Jeg skulle så bo hos en Rotarianer ved navn 'Rubia'. Hun var Virkelig sød, og hun behandlede os som om vi altid havde været der.

Jeg skulle bo sammen med Emma fra USA. I starten var jeg lidt skeptisk, for jeg har aldrig rigtigt snakket med Emma før, men så lige pludselig sad vi og snakkede i 3 timer. Det var vildt hyggeligt.! Plus det var hendes Fødselsdag. :D Så TILLYKKE EMMA.!!
Men senere på aftenen tog vi så til Oktoberfest..
Og det var SÅ vildt.!

Jeg har ALDRIG set så mange mennesker på ét sted før..!! Det var lige før man havde problemer med at trække vejret UDENFOR.!!! Det var simpelthen bare sindssygt.!!

Men det var super sjovt.!! DE fleste mennesker havde trukket i det tyske outfit, og fundet deres ølkrus frem, og gik så bare til den med tysk musik og dans. Hahaha Det var SÅ sjovt.!!

Men det meste af aftenen gik på at gå rundt og snakke med folk, mase sig vej til toilettet, og drikke øl. ( i tilfælde af at nogen rotarianere læser dette vil jeg lige sige at vi var sammen med andre rotarianere som holdte øje med at vi ikke drak mere end 2-3 øl) Hahah Det skulle lige ind. ;)

Det var en vildt med aften, og det var noget jeg aldrig havde set før.!

Men det var lige en lille update. :D

Hov forresten..


Jeg fik købt den sejeste tysker hat. :D

Men vi ses snart igen allesammen.

Håber at i har det godt i DK..

Skriv gerne lige en kommentar så jeg ved hvordan det går. :D Elsker nemlig at høre fra jer.


Mange knus fra Mig. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar